Název: Vliv označení "superpotravina" na chování spotřebitelů
Překlad názvu: The effect of the clame "superfoods" in consumer behaviour
Autoři: Neťuková, Markéta ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: biopotravina; funkční potravina; komunikační strategie; spotřební chování; superpotravina; communication strategy; consumer behaviour; functional foods; organic foods; superfoods

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68790

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360397


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet