Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv označení "superpotravina" na chování spotřebitelů
Neťuková, Markéta ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá označením superpotravina a dopady jeho užití na chování spotřebitelů. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají fenomén superpotravin a jak toto označení ovlivňuje jejich spotřební chování. Teoretická část práce uvádí a vysvětluje terminologii spojenou s pojmem superpotravina. Vysvětluje související pojmy jako je funkční potravina, superovoce a biopotravina. Následně práce rozebírá pravidla značení potravin s důrazem na ty, které nesou zdravotní a nutriční tvrzení. Nastíněn je i současný vývoj trhu superpotravin, na světové a lokální úrovni včetně aktuálních trendů. Teoretická část práce je zakončena rozborem metodologie The Six Elements of Superfruits Success, která definuje šest prvků úspěšné strategie podnikatelského záměru v oblasti superpotravin. Praktická část práce je tvořena výzkumem dopadů na chování spotřebitele a vliv na posun vnímání produktu v okamžiku užití označení superpotravina a biopotravina v České republice. Následně se praktická část věnuje případové studii Jeřáb (produkt obsahující superpotravinu). Jeřábu je navržena nová komunikační strategie s důrazem na skutečnost, že se jedná o produkt obsahující superpotravinu.
Fundraising neziskového kulturního projektu Občanského sdružení Auto*Mat - s přihlédnutím k projektu Zažít město jinak
Neťuková, Markéta ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o fundraisingu neziskového kulturního projektu, tedy o možnostech získávání finančních a nefinančních zdrojů potřebných k realizaci kulturního projektu. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou neziskového sektoru, definicí pojmu fundraising, dále se práce věnuje zásadám a metodám fundraisingu a v neposlední řadě se také zabývá možnostmi financování neziskového sektoru a spoluprací více subjektů v rámci sektoru. Praktická část je zaměřena na konkrétní kulturní projekt - sousedské slavnosti Zažít město jinak občanského sdružení Auto*Mat se zaměřením na vývoj, koncepci, cíle, organizaci a fundraising slavností. Práce analyzuje současný stav fundraisingu v návaznosti na udržitelnost Zažít město jinak, svazky mezi organizátory a formy spolupráce s důrazem na význam komunitní spolupráce.

Viz též: podobná jména autorů
1 Netuková, Magdaléna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.