Název:
Návrh a experimentální ověření aktivizujících metod v kontextu školní úspěšnosti
Překlad názvu:
Proposal and Experimental Verification of Activation Methods in the Context of School Success
Autoři:
Němcová, Veronika ; Berková, Kateřina (vedoucí práce) ; Holečková, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje návrhu aktivizujících metod při výuce časového rozlišení na obchodních akademiích. Nejprve je zde teoretická část, která se věnuje obecně předmětu Účetnictví a výzkumům a článkům se zaměřením na aktivizující metody nebo prospěch žáků. Také je zde rozbor učebnice, která se využívá při výuce účetnictví na obchodních akademiích a věcný a didaktický rozbor učiva o časovém rozlišení. Praktická část práce se skládá z předvýzkumu, který byl podkladem experimentálního ověření vybraných metod při výuce časového rozlišení na obchodní akademii.The diploma thesis is devoted to proposal of activation methods in teaching of accruals at business academies. Firstly there is a theoretical part that deals with the subject of Accounting in general, and researches and articles focusing on activation methods or students' grades. Also, there is an analysis of a textbook that is used in teaching accounting at business academies and a factual analysis and didactic curriculum of accruals. Secondly there is a practical part of the thesis consists of pre-research, which was a base of experimental verification of selected methods in teaching of accruals at a business academy.
Klíčová slova:
aktivizující metody; didaktické hry; didaktika; dohadné účty; prospěch; případové studie; rezervy; účetnictví; časové rozlišení; accounting; accruals; activation methods; case studies; didactic games; didactics; estimated accounts; grades; provisions
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70729