Název: Zhodnotenie neuromarketingu a jeho využiteľnosť v praxi
Překlad názvu: Evaluation of neuromarketing and its applicability in practice
Autoři: Kuchtová, Alexandra ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: funkční magnetická rezonance; neuromarketing; vědomé a nevědomé rozhodování; attention; functional magnetic resonance; neuromarketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69002

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359920


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet