Název: VLIV MÓDNÍCH BLOGEREK NA NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Překlad názvu: Fashion bloggers influence on consumer behavior
Autoři: Kuchařová, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šimková, Michaela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: blog; módní blogerky; nákupní chování; reklama; advertising; blog; consumer behavioral; Fashion bloggers

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70275

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359783


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet