Název: Sociální sítě jako marketingový nástroj
Překlad názvu: Social Media as a Marketing Tool
Autoři: Studnička, Jan ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: malé firmy; marketing; nástroje sociálních sítí; sociální sítě; marketing; small companies; social media tools; social networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69671

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359426


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet