Název:
Marketingové aktivity hudební kapely
Překlad názvu:
Marketing activities of music band
Autoři:
Fantová, Tereza ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Ťoukálek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je rozdělena na část praktickou a teoretickou. Jejím cílem je analýza marketingových aktivit kapely TEREZA FANTOVÁ & STAFF, interpretace výsledků a následné návrhy vlastního řešení. V teoretické části popisuji metody a nástroje, pomocí kterých jsou zpracována data pro analýzu, objevuje se v ní i základní pilíř marketingu, kterým je marketingový mix. V části praktické představuji kapelu, její současné marketingové aktivity a jejich úspěšnost na základě provedeného výzkumu. Hlavními přínosy této práce jsou konkrétní výsledky, ze kterých vyvozuji návrhy na zlepšení a s ohledem na ně i náměty na nové marketingové aktivity.This bachelor thesis is divided into practical and theoretical part. Its aim is the analysis of the marketing activities of the band TEREZA FANTOVÁ & STAFF, the interpretation of the results and subsequent suggestions of the own solution. In the theoretical part I describe the methods and tools, by which I processed the data for the analysis, it also presents the basic pillar of marketing, which is the marketing mix. In practical part I introduced the band, its current marketing activities and their success on the basis of research. The main benefits of this thesis are the concrete results, from which I drew suggestions for improvement and, with regard to them, suggestions for new marketing activities.
Klíčová slova:
hudba; kapela; marketing; marketingový mix; služby; marketing; marketing mix; music; music band; services
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69957