Název: Komunikační strategie módní značky Everlane
Překlad názvu: Communication strategy of fashion brand Everlane
Autoři: Ferreira de Sousa, Natalie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-commerce; Everlane; komunikace; móda; módní značka; strategie; udržitelnost; communication; e-commerce; Everlane; fashion; fashion brand; strategy; sustainability

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86224

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357504


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet