Název: Strategie vstupu na nové trhy
Překlad názvu: Strategy of Entering to New Markets
Autoři: Posoldová, Michaela ; Nechuta, Aleš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: analysis; coffee roasting; current state analysis; marketing; marketing mix; marketing research; small enterprise; strategy; analýza; analýza současné situace; malý podnik; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; pražírna kávy; strategie

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/69216

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-356996


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet