Název: Interpretace reklam založená na využití metafor
Překlad názvu: Interpretation of advertising based on using metaphors
Autoři: Horáková, Miroslava ; Ivan, Michal (vedoucí práce) ; Kladný, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Kognitivní lingvistika; Metafora; Metonymie; Reklama; Teorie pojmové integrace; Zhuštěný popis; Advertising; Cognitive Linguistics; Conceptual Blending; Metaphor; Metonymy; Thick Description

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/82654

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-352296


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet