Název:
Podnikatelský záměr založení golfové akademie
Překlad názvu:
Business plan of founding a golf academy
Autoři:
Fikar, Robert ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Flemr, Libor (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Podnikatelský záměr založení golfové akademie Cíl práce: Cílem práce je zpracování podnikatelského plánu pro založení golfové akademie v oblasti Praha-východ a sestavení uceleného systému tréninků pro všechny věkové kategorie bez ohledu na výkonost. Informace získané z níže uvedených metod by měli pomoci k zásadnímu rozhodnutí, zdali se vyplatí investovat do tohoto podnikatelského záměru čas a peníze. Metoda: V diplomové práce byly použity následující metody: popisná analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, PESTEL analýza, analýza konkurence a SWOT analýza. Výsledky: Výsledky zpracovaného podnikatelského plánu dokazují jeho reálné využití v praxi, což potvrzuje i zpracovaná finanční analýza předpokládaných příjmů. Prostředí Říčan je díky minimální konkurenci v odvětví a stálému nárůstu počtu obyvatel v posledních letech velice vhodné pro tento typ podnikání. Klíčová slova: Živnostenské podnikání, analýza konkurence, matice SWOT, marketingový mixTitle: Business plan of establishingt a golf academy Target: The aim of this disertation is to formulate a business plan of establishment of a golf school in Prague-East and compilation of a comprehensive systém of trainings for all age groups and whether it is viable to implement this business plan in practice. Method: There were used the following methods in this thesis: descriptive analysis, Porter's five forces model, PESTEL analysis, competitive analysis, and SWOT analysis. Results: The results of the business plan demonstrate its real use in practice, which is proved and analyzed through the financial analysis of the projected revenues. The location in Říčany is very suitable for this type of business due to the minimal competition in the sector and the constant population growth there. Keywords: Trade business, analysis of competitors, SWOT analysis, marketing mix.
Klíčová slova:
analýza konkurence; marketingový mix; matice SWOT; Živnostenské podnikání; analysis of competitors; marketing mix; SWOT analysis; Trade business