Název:
Umělá inteligence pro hru Quoridor
Překlad názvu:
Artificial Intelligence for Quoridor Board Game
Autoři:
Brenner, Matyáš ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Černý, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] The aim of this work is to design an Artificial Intelligence for Sector 66, which is a board game based on Quoridor. In Sector 66 there is a possibility to use spells and fields with some special effects. The Artificial Intelligence is based on Monte Carlo Tree Search. It can be used for 2 to 4 players. The Artificial Intelligence introduced in this work can work with the high branching factor of Quoridor/Sector 66 Game and can also handle unknown elements represented by user defined plug-ins. The game and the Artificial Intelligence has been developed using .NET Framework, XNA and C#. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)Cílem práce je navrhnout umělou inteligenci pro hru Sector 66, což je desková hra založená na hře Quoridor. Sector 66 umožňuje oproti Quoridoru navíc používat kouzla a políčka se speciálními efekty. Umělá inteligence je založena na algoritmu Monte Carlo Tree Search a je použitelná pro 2 až 4 hráče. Představená umělá inteligence pracuje s vysokým větvícím faktorem hry Quoridor/Sector 66 a umí si poradit s neznámými prvky v podobě uživatelských zásuvných modulů. Hra a umělá inteligence je vyvinuta za použití platformy .NET, XNA a jazyka C#. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Klíčová slova:
desková hra Quoridor; Monte-Carlo Tree Search; umělá inteligence; artificial inteligence; Monte-Carlo Tree Search; Quoridor board game