Název: Porovnání marketingových aktivit producentů ciderů na českém trhu v letech 2011-2015
Překlad názvu: Comparsion of marketing activities of cider producers on Czech market within years 2011-2016
Autoři: Dostál, Jaroslav ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Carling; Cider; FMCG; Kingswood; nový segment; reklama na alkohol; Somersby; Strongbow; advertising alcohol; Carling; Cider; FMCG; Kingswood; new segment; Somersby; Strongbow

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/79924

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-349571


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet