Název: Marketingová komunikace České olympijské nadace
Překlad názvu: Marketing communication of Czech Olympic Foundation
Autoři: Hrachová, Johana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: elektronické dotazování; hloubkové interview; komunikační mix; nadace; neziskový sektor; propagace; communication mix; electronic interrogation; foundation; indepth interview; non-profit sector; promotion

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/79039

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-348640


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet