Název: Komparace vnímání genderové stereotypizace v reklamě ve Francii a České republice
Překlad názvu: Comparison of Perception of Gender Stereotyping in Advertising in France and Czech Republic
Autoři: Fišerová, Anna ; Šmejkalová, Jiřina (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]


Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/78251

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-347789


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet