Název: Mediální prezentace značky Fanta - sémiotická analýza televizní reklamy
Překlad názvu: Media Presentation of Fanta Brand - Semiotic Analysis of Television Advertising
Autoři: Veličková, Veronika ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dekódování; Fanta; Marketingová komunikace; média; sycené nápoje; sémiotická analýza; televizní reklama; carbonated beverages; decoding; Fanta; Marketing communication; media; semiotic analysis; television advertisement

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/77761

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-347280


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet