Název: Čtenářské strategie jako podpora porozumění předčítanému textu u dětí předškolního věku
Překlad názvu: Reading strategies for preschool children which promote an understanding of text
Autoři: Rybárová, Eva ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Kropáčková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: mateřská škola; program Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT); práce s knihou; předčtenářské strategie; čtenářská pregramotnost; čtenářské strategie; pre-reading literacy; pre-reading strategies; reading literacy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/82281

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-342043


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet