Název: Marketingový plán fitness centra Natálie v Českém Brodě
Překlad názvu: Marketing plan of fitness Natálie in Český Brod
Autoři: Hanzlík, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fitness služby; konkurence; Marketingový mix; produkt; competition; fitness services; Marketing mix; product

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/72625

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-341743


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2017-06-27.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet