Název:
Spokojenost zákazníků se službami prodejny Sportex.cz
Překlad názvu:
Customer satisfaction with the service of the store Sportex.cz
Autoři:
Kubátová, Lucie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Spokojenost zákazníků se službami prodejny Sportex.cz Vedoucí DP: Mgr. Jan Šíma Cíle: Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni se službami sportovní prodejny Sportex.cz. Dále na základě výsledků dotazníků navrhnout nová řešení a uspořádání pro nynější sportovní prodejnu Sportex.cz tak, aby se v ní zákazníci cítili spokojeni a v budoucnu tuto prodejnu opět navštívili za účelem dalšího nákupu. Metody: Kvantitativní výzkum pomocí elektronického a písemného dotazování Výsledky: Zákazníci jsou nejvíce spokojeni s obsluhou prodejny a s vybavením. Sortiment shledávají jako nadprůměrný. Nejhůře dopadla dostupnost a lokalita obchodu. Na základě výsledků bylo doporučeno jako hlavní pilíře změn rozšíření sortimentu o nové produkty, zavést světelný poutač před prodejnu, prodloužit otevírací dobu, zavést tiskárnu na účtenky a přehodnotit cenovou politiku. Klíčová slova: Sportovní obchod, personál, vybavení prodejny, merchandisingTitle: Customer satisfaction with the service of the store Sportex.cz Leader: Mgr. Jan Šíma Objectives: The aim of this work is to use the survey to find out the customer satisfaction with the service of the sports store Sportex.cz. Furthermore, based on the results of questionnaires, to propose new solutions and the arrangement for the existing sports shop Sportex.cz. If the customers are satisfied with the purchase, they will visit this store for further purchases in the future again. Methods: Quantitative research using electronic and written questioning Results: Customers are most satisfied with the service and retail facilities. Assortment is considered to be above average. The weakest aspect appears to be the availability and location of the store. Based on the results, as the main pillar of changes, it was recommended extending the range of the new products, introduce light banner in front of the store, extend the opening hours, buy of the receipt printer and rethink the pricing policy. Keywords: Sports store, staff, store equipment, merchandising
Klíčová slova:
merchandising; personál; sportovní obchod; vybavení prodejny; merchandising; sports store; staff; store equipment