Název: Image značky Gill
Překlad názvu: Brand image of Gill
Autoři: Preibischová, Michaela ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Vomáčko, Ladislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Gill; image; jachting; marketingový výzkum; značka; brand; Gill; image; marketing research; sailing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/67640

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-336776


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet