Název: Rozvoj čtenářské gramotnosti: Edukační model na bázi metody Podvojného zápisu
Překlad názvu: Progress in Reading Literacy: Education Model based on Double-entry Diary method
Autoři: Ronková, Jolana ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Doležalová, Jana (oponent) ; Kucharská, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Podvojný zápis; text; čtenářská gramotnost; čtenářské strategie; čtení; Double-entry Diary; Reading; Reading Literacy; Reading Strategies; Text

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/65498

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-334633


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet