Název: Komunikační strategie fotbalového klubu SK Slavia Praha a návrhy na její zlepšení
Překlad názvu: Communication strategy of the soccer club SK Slavia Praha and proposals of its improvement
Autoři: Hladík, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing sportu,komunikační strategie,komunikační mix,fotbal,fanoušci; communication mix; communication strategy; fans; soccer; sports marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/61064

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-330342


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet