Název: Rozumí neslyšící žáci učebním textům?
Překlad názvu: Do deaf pupils understand learning texts?
Autoři: Makovská, Lenka ; Hudáková, Andrea (vedoucí práce) ; Komorná, Marie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: neslyšící čtenář; parametry učebnic; rozdíly v pojetí učebnic pro žáky základních škol pro sluchově postižené a pro žáky hlavního vzdělávacího proudu; testování porozumění učebnímu textu; učebnice; učebnice pro žáky se sluchovým postižením; učební texty; výzkum a evaluace učebnic; čtenářská gramotnost; čtenářská gramotnost a neslyšící žáci; deaf reader; differences in the textbooks for primary schools for the hearing impaired pupils and mainstream schools; learning text comprehension test; learning texts; reading ability; reading ability and deaf pupils; textbook attributes; textbook evaluation and research; textbooks; textbooks for hearing impaired pupils

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/60300

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-329586


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet