Název:
Art marketing: Festival Divadlo v letech 2009-2012
Překlad názvu:
Art Marketing: Festival Divadlo in the Years 2009-2012
Autoři:
Skalová, Dominika Antonie ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce Komunikační aktivity festivalu Divadlo v letech 2009-2012 se věnuje problematice marketingu v kulturní oblasti na příkladu jednoho z nejvýznamnějších divadelních festivalů, který se v České republice koná. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy vztahující se k art marketingu. Práce pojednává o jeho specifikách a možnostech jak na obecné úrovni, tak především na příkladu festivalu Divadlo. Práce představuje Mezinárodní festival Divadlo a zasazuje ho do širšího kontextu české divadelní tvorby a její propagace. Klade si za cíl podat komplexní pohled na jeho fungování a komunikaci k široké a odborné veřejnosti. V praktické části se zaměřuje na deskripci konkrétních komunikačních aktivit 17. až 20. ročníku festivalu, jež jsou založeny na konceptu Fandíme divadlu. Rozebírá komunikační mix, popisuje využití jednotlivých kanálů a v závěru přináší kritický pohled, jehož cílem je doporučit a navrhnout nová řešení, která by mohla přispět k dalšímu rozvoji marketingové komunikace tohoto projektu.This bachelor thesis named Communication Activities of Festival Divadlo between 2009 and 2012 is dedicated to the marketing of culture sector on the example of one of the most important theatre festivals that takes place in the Czech Republic. The theoretical part defines the basic terms related to Art Marketing. This thesis deals with its specifics and options both on a general level and later on the particular example of Festival Divadlo. The thesis presents International Festival Theatre Plzeň and sets it in the boarder context of Czech theater creations and its promotion. The aim is to give a comprehensive view of its operations and communication to the general and professional public. The practical part focuses on the description of specific communication activities of 17th-20th season, which are based on the concept called Fandíme divadlu (We support theatre). The thesis analyses the communications mix, describes the use of individual channels and in the end brings a critical eye, which aspires to recommend and to propose new solutions that could contribute to further development of marketing communications of this project.
Klíčová slova:
Art marketing; divadelní festival; Fandíme divadlu; Mezinárodní festival Divadlo; neziskový sektor; Art marketing; International Festival Theatre Plzeň; non-profit sector; thetre festival; We support theatre