Original title:
Návrh marketingových nástrojů konkrétní společnosti
Translated title:
Proposal for Marketing Tools of Specific Company
Authors:
Floriánová, Aneta ; Martiš, Jan (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu společnosti MSD, spol. s.r.o., která se zabývá servisem a prodejem kancelářské techniky a také tiskařskými a kopírovacími službami. Ve své práci zhodnotím stávající marketingovou situaci společnosti a na základě dlouhodobého pozorování navrhnu marketingové úpravy, které povedou k získání nových potenciálních zákazníků a k následnému zlepšení zisků firmy.
The bachelor thesis is focused on analysis of Marketing mix at the company MSD, spol. s. r. o. which is engaged in the sale and servicing of office equipment, printing and copying services also. I will analyse current marketing situation of the commpany and on the basis of longterm observations, I will suggest marketing arrangements that will lead to the acquisition of potential new customers and a consequent improvement in profits of the company.
Keywords:
5P- product; marketing; marketing mix; people; place; price; promotion; SWOT analysis; 5P- product; marketing; marketingový mix; people; place; price; promotion; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67832