Název: Návrh marketingových nástrojů konkrétní společnosti
Překlad názvu: Proposal for Marketing Tools of Specific Company
Autoři: Floriánová, Aneta ; Martiš, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 5P- product; marketing; marketingový mix; people; place; price; promotion; SWOT analýza; 5P- product; marketing; marketing mix; people; place; price; promotion; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67832

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-319956


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet