Název:
Návrh marketingových nástrojů konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Proposal for Marketing Tools of Specific Company
Autoři:
Floriánová, Aneta ; Martiš, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu společnosti MSD, spol. s.r.o., která se zabývá servisem a prodejem kancelářské techniky a také tiskařskými a kopírovacími službami. Ve své práci zhodnotím stávající marketingovou situaci společnosti a na základě dlouhodobého pozorování navrhnu marketingové úpravy, které povedou k získání nových potenciálních zákazníků a k následnému zlepšení zisků firmy.
The bachelor thesis is focused on analysis of Marketing mix at the company MSD, spol. s. r. o. which is engaged in the sale and servicing of office equipment, printing and copying services also. I will analyse current marketing situation of the commpany and on the basis of longterm observations, I will suggest marketing arrangements that will lead to the acquisition of potential new customers and a consequent improvement in profits of the company.
Klíčová slova:
5P- product; marketing; marketingový mix; people; place; price; promotion; SWOT analýza; 5P- product; marketing; marketing mix; people; place; price; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67832