Název:
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Překlad názvu:
Marketing Tools for the Development of Competitiveness of Company
Autoři:
Beran, Jaromír ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových nástrojů, které povedou k posílení konkurenceschopnosti společnosti Goled s.r.o. na online trhu s LED osvětlením při její expanzi na zahraniční trh. Nejprve je analyzována společnost a poté prostředí zahraničního trhu. Práce obsahuje návrh cenotvorby a value map, které přispívají ke zvyšování konkurenceschopnosti, posílení pozice na trhu.
The bachelor thesis focuses on the design of marketing tools that will lead to the competitiveness of GoLED s.r.o. on the online LED lighting market when it is expanding to the foreign market. First, the company and then the foreign market environment are analyzed. The work includes a proposal for pricing and value maps, which contribute to increasing competitiveness, strengthening the position on the market.
Klíčová slova:
konkurence; konkurenceschopnost; LED produkty; marketing; marketingové nástroje; zahraniční trh; competition; competitiveness; foreign market; LED products; marketing; marketing tools
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67764