Název: Marketingový mix podniku
Překlad názvu: Company Marketing Mix
Autoři: Prokeš, Jan ; Škarda, Jakub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza konkurence; analýza spotřebitele; cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza; vnější a vnitřní činitelé; zážitková pivnice; competition analysis; consumer analysis; experience brasserie; internal and external factors; Marketing; marketing mix; place; price; product; promotion; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65927

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-317257


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-25, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet