Original title: Význam a využití marketingu ve vybrané české firmě
Translated title: Importance and use of marketing in chosen Czech company
Authors: DUDKOVÁ, Iveta
Document type: Bachelor's theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: company; customer; marketing; marketing management; marketing mix; needs; wish; firma; marketing; marketingové řízení; marketingový mix; potřeby; přání; zákazník
Citation: DUDKOVÁ, Iveta. Význam a využití marketingu ve vybrané české firmě. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/41891

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-316577


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2017-05-25, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share