Název: Význam a využití marketingu ve vybrané české firmě
Překlad názvu: Importance and use of marketing in chosen Czech company
Autoři: DUDKOVÁ, Iveta
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: firma; marketing; marketingové řízení; marketingový mix; potřeby; přání; zákazník; company; customer; marketing; marketing management; marketing mix; needs; wish
Citace: DUDKOVÁ, Iveta. Význam a využití marketingu ve vybrané české firmě. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41891

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-316577


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-25, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet