Název: Marketingová studie zvoleného subjektu
Překlad názvu: Marketing study of selected subject
Autoři: Kužílek, Václav ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; channel manager; distribuce; hotel; hotelový trh; Marketing; marketingový mix; positioning; produkt; propagace; přímý prodej; revenue management; segmentace; targeting; výzkum zákaznické spokojenosti

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=125215

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-315938


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-16, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet