Název:
Marketingová strategie golfového resortu Golf Resort Černý Most a.s.
Překlad názvu:
Marketing Strategy of Golf Resort - Golf Resort Černý Most a.s.
Autoři:
Gruber, Jan ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii golfového resortu na Černém Mostě. Na základě metod SWOT analýzy, STEP analýzy, analýzy konkurence a hloubkového interview přináší práce analýzu vnějšího a vnitřního prostředí resortu. Přínosem mé bakalářské práce jsou doporučení na zlepšení marketingové strategie golfového areálu v konkurenčním prostředí.Bachelors thesis is dedicated to the marketing strategy of the golf resort at Černý Most. Based on the SWOT analysis methods, STEP analysis, competitive analysis and in- depth interview work brings an analysis of the external and internal environment of the department. The benefit of my thesis are recommendations to improve the golf complex marketing strategy in a competitive environment.
Klíčová slova:
konkurence; marketing služeb; marketingová strategie; marketingový mix; competition; marketing mix; marketing of services; marketing strategy