Název: Marketingový výzkum hodnoty vybrané sportovní značky AND1
Překlad názvu: Marketing Research of the Value of Sports Brand AND1
Autoři: Maršál, Miroslav ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota; marketingový mix; marketingový výzkum; SWOT analýza; značka; brand; equity; marketing mix; marketing research; SWOT analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/50885

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-315174


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet