Název: Marketingový výzkum merchandisingu české fotbalové reprezentace
Překlad názvu: Marketing research of merchanidising Czech national football team
Autoři: Pata, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Veselý, Kamil (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-shop; fotbal; marketingový výzkum; merchandising; produkt; stadion; e-shop; football; marketing research; merchandising; product; stadium

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/48707

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-312993


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet