Název: Způsoby vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v procesu školské integrace
Překlad názvu: Methods of teaching students with special educational needs in the process of integration
Autoři: Ondráčková, Kamila ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Klíčová slova: aktivizující výukové metody; alternativní způsoby hodnocení; didaktická hra; integrace; kooperativní učení; kritické myšlení; projektová výuka; vrstevnická podpora; využití informačních technologií; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; activating teaching methodes; alternative grading; crtical thinking; didactic game; integration; kooperative learning; peer tutoring support; project teaching; student with special educational needs; use of computer technology

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/38543

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-302797


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet