Název: Značka Axe na českém trhu od roku 2004
Překlad názvu: Axe brand on Czech market since 2004
Autoři: Trojanová, Alžběta ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Klíčová slova: Axe; event; identita značky; komunikace značky; kosmetika; sexualizace; televizní reklamy; Unilever; virální marketing; Axe; brand communication; brand identity; cosmetics; event; sexualization; TV spots; Unilever; viral marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/38425

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-302680


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet