Název: Vyhodnocení propagace vybraného produktu v rámci obchodní strategie podniku
Překlad názvu: Evaluation of Selected Product Promotion within the Business Strategy
Autoři: Hakenová, Markéta ; Regnerová, Olga (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: podnik; propagace; reklama; strategie; výrobek

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=225631

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-263044


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-02-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet