Název:
Marketingová strategie podniku
Překlad názvu:
Marketing strategy of the company
Autoři:
Hrebenyk, Yanina ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na charakteristiku marketingové strategie podniku. První část práce se zabývá teoretickými poznatky o marketingu, jeho koncepcí, strategií a plánování, a také strategickými marketingovými procesy. Pro návrh a realizaci marketingové strategie jsou zde také detailně popsány nejdůležitější marketingové analýzy tj. marketingový mix, marketingová komunikace, marketingové prostředí a SWOT analýza.
V druhé části diplomové práce je představena cestovní agentura MOVAMI s.r.o., její aktivity a celkový stav z pohledu marketingové koncepce. Tato část zkoumá každou analýzu zvlášť pro lepší pochopení současné pozice agentury na trhu cestovního ruchu. Třetí část práce prezentuje shrnutí výsledků všech provedených analýz a návrh nové vylepšené marketingové strategie pro cestovní agenturu MOVAMI s.r.o.This thesis is focused on the main characteristics of company marketing strategy. The first part describes theoretical facts about marketing, its concept, strategy and planning, as well as the strategic marketing processes. For design and realisation of marketing strategy the most important marketing analysis are described here in detail: marketing mix, marketing communication, marketing environment and SWOT analysis.
The second part of this thesis presents a travel agency MOVAMI s.r.o., its activities and overall state from the perspective of marketing conception. This part also investigates each analysis individually for better understanding of the present position of agency on the tourism market. The third part presents the summary of the results of all conducted analysis and design of the new improved marketing strategy for the travel agency MOVAMI s.r.o.
Klíčová slova:
cestovní ruch; marketingová koncepce; marketingová strategie