Název:
Analýza spokojnosti zákazníkov vo vybranom reštauračnom zariadení
Překlad názvu:
Analysis of customers satisfaction in a selected restaurant facility
Autoři:
Kováčová, Dominika ; Oberhel, Martin (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Táto bakalárska práca na tému analýza spokojnosti zákazníkov vo vybranom reštauračnom zariadení sa zameriava hlavne na pojmy zákazník, marketing a marketingový výskum. Cieľom práce je vykonať marketingový výskum vo vybranej reštaurácii 15. poledník a po vypátraní nedostatkov navrhnúť vhodné riešenia a zlepšenia samotnému majiteľovi. Bakalárska práca je rozdelená na dve časti. V prvej časti sú rozobrané teoretické stránky problematiky. Uvádza sa aj pojem marketing, pretože práve z neho marketingový výskum vychádza, ďalej je podrobne popísaný marketingový výskum a na záver sa práca zameriava na teóriu zákazníka, ktorého definícia je pre prácu potrebná. V druhej, praktickej časti bakalárskej práce je popísaný samostatný výskum, jeho kroky a postupy. V závere sa nachádzajú konkrétne návrhy a odporučenia majiteľovi reštaurácie.Tato bakalářská práce na těma analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení se zaměřuje hlavně na pojmy zákazník, marketing a marketingový výzkum. Cílem práce je vykonat marketingový výzkum ve vybrané restauraci 15. Poledník a po vypátrání nedostatků navrhnout vhodná řešení a zlepšení samotnému majitelovi. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první části jsou rozebrané teoretické stránky problematiky. Uvádí se i pojem marketing, protože právě z něho marketingový výzkum vychází, dále je podrobně popsaný marketingový výzkum a na závěr se práce zaměřuje na teorii zákazníka, jehož definice je pro práci potřebná. Ve druhé, praktické části bakalářské práce je popsaný samostatný výzkum, jeho kroky a postupy. V závěru se nachází konkrétní návrhy a doporučení majitelovi restaurace.This bachelor thesis topic is concerned about the analysis of customer satisfaction in certain restaurant with main focus on customer, marketing and marketing research. The goal of this thesis is to accomplish marketing research in chosen restaurant 15.poledník and after detection of scarcities suggest ideal solutions and tips for owner of the restaurant. The bachelor thesis is divided into 2 parts. In first part are included theoretical sides of research. Marketing as a term is also included, in consequence marketing research is based on marketing. Followed with detailed classification of marketing research and at the very end is thesis focused on theory of customer, which definition is very important for this thesis. In second practical part of bachelor thesis is the whole research described with its steps and order. At the very end of this bachelor thesis the ideal hints and tips are suggested to owner of the restaurant.
Klíčová slova:
marketing; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; zákazník; customer; customer satisfaction; marketing; marketing research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53261