Název: Analýza spokojnosti zákazníkov vo vybranom reštauračnom zariadení
Překlad názvu: Analysis of customers satisfaction in a selected restaurant facility
Autoři: Kováčová, Dominika ; Oberhel, Martin (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; zákazník; customer; customer satisfaction; marketing; marketing research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53261

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261927


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet