Název:
Návrh změny marketingového mixu pro rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Mix Change to Increase the Competitiveness of Company
Autoři:
Bartolšic, Roman ; Peprla, Oldřich (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této diplomové práce je vytvořit návrhy pro zvýšení konkurenceschopnosti a postavení podniku na trhu restaurací s rychlým občerstvením. Součástí práce je v její první části také teoretický úvod do dané problematiky. Klíčovou součástí práce je poté analýza stávající situace podniku na trhu a zhodnocení dosavadní marketingové strategie, ze které poté vychází návrh strategie nové, respektive konkrétních kroků k jejímu uvedení do praxe.
The purpose of this master thesis is forming and developing new marketing strategies with focus on increasing the competitiveness of the company within the market of fast food restaurants. The work contains theoretical insight to given issue in the first part. Key part of the thesis is then analysis of the current situation of company policy and marketing strategy, which is used as a base for creating strategy new, containing specific steps to put it into practice.
Klíčová slova:
cena; hodnota; hodnotový řetězec; konkurenceschopnost; Marketing; marketingová koncepce; marketingová strategie; marketingový mix; produkt; propagace; competitiveness; Marketing; marketing conception; marketing mix; marketing strategy; price; product; promotion; value; value chain
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/60734