Název: Využití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů
Překlad názvu: The Utilization of Marketing Concept in Human Resource Management
Autoři: Vitulová, Michaela ; Gavlas, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: firemní kultura; interní marketing; lidské zdroje; marketing; marketingový přístup; řízení lidských zdrojů; company culture; human recource; human resource management; internal marketing; marketing; marketing concept

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/60725

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-254265


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-20, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet