Název:
Inovace marketingové strategie mezinárodních atletických závodů ve skoku vysokém
Překlad názvu:
Innovation Marketing Strategy of International Athletics Competition in the High Jump
Autoři:
Douchová, Tereza ; Kotyza, Petr (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro Beskydskou laťku. V teoretické části je definována terminologie marketingu a marketingové strategie. Praktická část je zaměřena na samotný návrh marketingové strategie. Nejprve jsou zjištěna potřebná data, která slouží jako podklad pro analýzu současného stavu propagace a komunikace Beskydské laťky. V další fázi je práce zaměřena na vlastní návrhy řešení, jak zefektivnit marketingovou strategii této akce. Na základě výsledků analýzy je proveden návrh modernizace marketingové strategie.
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Beskydská laťka. In the theoretical part a terminology of marketing and marketing strategy is defined. The practical part is focused on a design of marketing strategies. At First necessary information has to be gathered, which serves as a source for analysis of the current state of promotion and communication of Beskydská laťka. In the following part of the work there are suggestions described how to reach higher efficiency of the marketing strategy of this event. Based on the results of the analysis a proposal of a modernization marketing strategy is carried out.
Klíčová slova:
Beskydská laťka; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; sportovní marketing; Beskydská laťka; marketing; marketing mix; marketing strategy; sport marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/40976