Název:
Návrh komunikační strategie společnosti
Překlad názvu:
Design of Communication Strategy of a Company
Autoři:
Pečínka, Petr ; Ing. Jaroslav Řeháček. (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh komunikační strategie společnosti LETOVICKÉ STROJÍRNY, s. r. o. V první části jsou vysvětleny teoretická východiska z oblasti marketingového mixu a komunikačního mixu. V úvodu druhé části je analyzován současný stav ve společnosti a ke konci třetí části je vytvořen návrh na vylepšení komunikační strategie.
This thesis focuses on a proposal of communication strategies of LETOVICKÉ STROJÍRNY, s. r. o. The first part explains a theoretical knowledge of the marketing mix and communication mix. Introduction of the second part analyzes the current state of the company and the end of the final part deals with a proposal of communication strategies improvement.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; SWOT analýza; communications mix; Marketing; marketing environment; marketing mix; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27585