Original title:
Návrh komunikační strategie společnosti
Translated title:
Design of Communication Strategy of a Company
Authors:
Pečínka, Petr ; Ing. Jaroslav Řeháček. (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh komunikační strategie společnosti LETOVICKÉ STROJÍRNY, s. r. o. V první části jsou vysvětleny teoretická východiska z oblasti marketingového mixu a komunikačního mixu. V úvodu druhé části je analyzován současný stav ve společnosti a ke konci třetí části je vytvořen návrh na vylepšení komunikační strategie.
This thesis focuses on a proposal of communication strategies of LETOVICKÉ STROJÍRNY, s. r. o. The first part explains a theoretical knowledge of the marketing mix and communication mix. Introduction of the second part analyzes the current state of the company and the end of the final part deals with a proposal of communication strategies improvement.
Keywords:
communications mix; Marketing; marketing environment; marketing mix; SWOT analysis; komunikační mix; Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27585