Název: Marketingový výzkum (pro firmu, organizaci, aktuální zadaný problém)
Překlad názvu: Marketing Research (for Company, Organisation, Topical Assigned Problem)
Autoři: Kováčová, Andrea ; Kožoušková, Iva (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dotazníkové šetření; marketingový výzkum; služby; zákazník.; customer.; marketing research; Questionnaire; service

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25672

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247572


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet