Název:
Návrh marketingového plánu
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Plan
Autoři:
Kovář, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tématem bakalářské práce je marketingový plán pro české zastoupení Ford Motor Company. Zabývá se upevněním pozice modelu Mondeo vůči konkurenci ve střední třídě vozů a zvýšením jeho prodejů. Pojednává o podmínkách značné konkurence a tlaků na stále vyšší standard vozidel.
The theme of my bachelor’s thesis is a marketing plan regarding to Czech representation of Ford Motor Company. The thesis deals with a stabilization of model Mondeo and its position in comparison to the competition of medium-size automobile category and increasing of its sales. It also treats of conditions within a large competition and pressure for constantly higher vehicle norms.
Klíčová slova:
cíl; konkurence; marketingové plánování; marketingový mix; reklama; segmentace trhu; standard; Swot analýza; advertising and promotion; competition; market segmentation; marketing mix; marketing planning; standard; Swot analysis; target
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3708