Název: Elektronické formy marketingu
Překlad názvu: Electronic Types of Marketing
Autoři: Habart, Lukáš ; Kousal, Ivan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingový mix; Porterův model konkurenčního prostředí; SLEPTE analýza; SWOT analýza; webové stránky; marketing; marketing mix; Porter´s model of competitive environment; SLEPTE analysis; SWOT analysis; web sites

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14856

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-245845


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet