Název: Návrh řešení efektivní komunikace firmy prostřednictvím účinného brandingu
Překlad názvu: Proposal for Effective Firm´s Communication by means of Branding
Autoři: Alexová, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota značky; identita značky; Marketingová komunikace; marketingový průzkum.; případová studie; strategické řízení značky; značka; brand; brand equity; brand identity; case study; Marketing communication; marketing research; marketing research.; strategic brand managament

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6936

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-245553


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet