Název:
Výukový program pro demonstraci řešení viditelnosti 3D objektů
Překlad názvu:
Education Computer Program for Demonstration of 3D Models Visibility Algorithms
Autoři:
Juřica, Dalibor ; Šiler, Ondřej (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem tohoto projektu není vytvoření aplikace schopné řešení viditelnosti objektů 3D scény, ale aplikace, jenž dokáže principy řešení viditelnosti 3D objektů zobrazit. Demonstrace budou navrženy tak, aby byly i pro neznalého uživatele zcela zřetelné, nedělaly uživateli problém principy demonstrovaných algoritmů pochopit a následující dostudování látky na základě znalostí z demonstrací bylo pro uživatele plně pochopitelné.
The aim of this project isn't build the application, whick is able to hande visibility problem of three dimensional scenes, but application, that can demonstrate idea of this visibility problem. Separate scenes will be designed in way, that even the amateur will not have any problem to understand the principle of demonstrate algorithms. Subsequent graduation of the visibility problem will be then fully comprehensible.
Klíčová slova:
demonstrace; hloubkové třídění; Malířův algoritmus; Ray-Casting; renderování; viditelnost; vyřazení odvrácených stěn; výukový program; Z-Buffer; back-face culling; demonstration; Depth sort algorithm; education computer program; Painter's algorithm; Ray-Casting; rendering; visibility; Z-Buffer
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/55602